Saturday, December 24, 2011

Air mata asik nak bergenang :'D

Hurm. Waktu ni aku sepatutnye tangah study. Tapi aku curik mase sikit nak luahkan ape yg aku rase sekarang. Sekali lagi sebab aku update entry sbb aku malas nak bukak diari aku. Ade yang bace,ye sialkan silakan. Takde yang bace,aku tak heran. Sebab aku cume nak meluah, memandangkan aku tak perlukan orang lain utk dengar ape kata otak n ape kate hati aku :'D

 

Kenapa sebenarnye ng aku nih? :O


Aku stress. Tersangat sangat stress nak exam kali nih. Aku tak yakin yang aku bole lepas lulus utk subjek sem dua nih. Aku tak yakin. Aku tak yakin. Aku tak yakinn :'(  banyak bende sebenarnye dlm paleotak aku nih. Aku tersangat sangat rase nak menangis. Tapi aku tatau nak lepaskan dekat sape. Until semalam,aku g amek family aku kat airport. dorang baru balek dari Korea. Smpai malaysia pukul 6 petang. Then,aku smpai KLIA pukul 730. Sian parents aku kne tggu. HAHA. dorang stay satu malam kat RESIDENCE HOTEL, dalam uniten je pon :P



Ni dua gambar dorang time kat sane <3 hee.


Ape motif aku bcerita sebenarnye? hurm. Main point aku nak cakap ialah.,AKU RINDU. yee.,aku rindukan bapak aku tersangat. Air mate aku asik nak bgenang je. Pahal tah gembeng sangat. Tapi aku tahan lagi. Tahan lagi dan lagi. Time dorang nak balek,ye aku tgah stress. n lastly time tgah duduk kat apartmen aku nih,aku terus baring kat bapak aku n nanges puas-puas.




 Aku memang suke menangis. Aku tak nafikan. Hobi aku memang menangis. Haha. Lagi-lagi bile ade bapak aku. Habit aku nak menangis tu makin menjadik-jadik plak. Tiap kali aku menangis,aku mesti perlukan bapak aku. Then,aku realize,aku lagi perlukan bapak aku berbanding '_____' Sape tu? perlu ke aku mention? Rase mcm tak. Aku serba salah. sbb seblum ade dia,mg bapak aku terletak dlm carta teratas dlm hati and otak aku. Tapi sejak dia ade, dia suke amek tempat bapak aku. Ye aku marah. Aku benci. aku tak suke situasi mcmni. Tapi aku tak bole nak control otak aku nih. AKU TAK PERLUKAN KW. AKU LEBIH PERLUKAN BAPAK AKU <3   sory. kw memang tak buat salah. Yang salahnye aku.

Aku luah kat bapak aku. Aku stress nak exam. Aku mcm tak bole nak bawak subjek sem dua ni. Actually dari semalam aku rindu nak peluk bapak aku. Tapi aku segan. hehe.

Dia memang org kuat aku <3  :'D

Emosi aku tak stabil sekarang nih. waktu aku menaip ni pon,air mate aku masih mengalir. Tapi tak sederas tadi. Mane kw? haha. Kw memang taktau ape-ape.kw memang takan amek tau ape-ape. Kw call aku malam-malam je. And sekalipon kw tanya,aku memang takan pernah bagitau. Sebab kw bukan sape-sape. aku lagi perlukan bapak aku :'D
Lagi 3 hari nak exam. Entah aku sempat buat preparation ke tak. Salah satu sbb aku stress sbb mmbe-membe aku kat matrik semua pointer 3 above. aku? ahah. tayah cakap laa kan. 3 pon tak cecah. Aku malu. Terutamanya dekat '____'  Time SPM ye aku kalahkan dia. Sekarang? Dia jauh ke depan,n aku jauh ke belakang. Aku nak cepat-cepat abes foundation nih. Rase mcm nak suruh dia angkat kaki terus drpd hidup aku pon ye jugak. Huh.

Exam nak dekat. After exam,ye aku lega. 

 :DD
Terasa lega sikit lepas nangis tadi :DD

 Quote ni buat aku tersenyum :))




And lastly,  :'D


Orang yang selalu bajet kuat adelah orang yang paling lemah. And aku adelah orang tu :D
Aku cume try utk jadik kuat., Tak salah mencuba,kan? hoho. Entry aku kali ni agak sedih.

Aku tanak ending kan care sedih jugak.





So,........,,SMILEEE :DD



P/S : aku kurang yakin utk exam kali nih. Wish me luck :DD

Buat ANGEL IS INSIDE, aku bukan tak perlukan korang utk cerita, tapi aku just tak reti :D
Aku masih ingat and sayang korang sangat-sangat <3 JANGAN RISAU :DD

5 comments:

  1. haha aq xtau nape aku nak gelak bila bace part nangis tuh..oke serius,,
    lek2la doh,,xpernah nmpak kau stress giler vavi camni,pahal?? kau byak lalai ke ape?,, nasihat dari aku,,study jagan las minute, pjlanan kite da makin susah n makin mgarut... doa banyak2. rajin solat sunat,, kawal hati,kwal diri,, erk? oke abaikn,,haha
    *tetiber terpikir,,lau aku kat sebelah bapak kau time shahdu tu mesti kau xjadik nangis kn?HAHA
    BEAR IN MIND, GOD PUT US IN THE SITUATION COZ HE KNEW WE CAN HANDLE IT..

    ReplyDelete
  2. masalah kau ni senarnye sbb kau stress,, kau terlalu pk na kejar pointer,, thats why laa kau rase kau taleh bwk subjek subjek sem 2.. stop it laa,, tayah na rendah rendah kan diri kau yg mmg rendah tu and keep going said that you cant,, everytime you keep saying that you cant,, you're actually told your brain thaat it cant,, yang kawal kite otak kite,, bagi semngat kat brain kite yg die bole,, each time kau tgh study then tetbe taleh na buat,, sent text or kol ayah kau,, jgn btau die ape mslah kau,, just tnye khabar die,, aku slalu buat mcm tu,, and last nasihat akuu,, kalau kau stress rase na nangis,, watch movie/story yg bole buat kau nangis,, mcm cite hndustan,, sbb bile kau nangis tgk cite tu,, actuallyy,, kau kuarkan perasaan yang terpendam tu sekali.

    ReplyDelete
  3. NANI : aha. main point utama aku stress sbb kw delete fb kw :p

    NYMA :DD yee yee. dah2 laa tuu korang. pnjang sgt plak ceramah. pdehal nanges je pon. bukan bunuh diri. haha

    ReplyDelete
  4. u great!
    sbb syg ur father more than ur boyfriend,,
    i learned something from this entry,,TQ <3

    ReplyDelete
  5. Ahah. Ouh maluu laa plakk >,<
    Thankss.

    ReplyDelete